Direktlänk till inlägg 23 februari 2016

Skriva om mit liv?!

Av Anno nynsom - 23 februari 2016 13:42

Jag fick nyligen en fråga här på bloggen om jag någon gång tänkte skriva om mitt liv. Nej, absolut inte. som jag skrev när jag startade bloggen, jag tänker remain anonymous...


Jag kommer som sagt att skriva lite om mina erfarenheter med homofobi, men bara det. Aldrig mitt namn, i vilken stad jag bor i eller exakt hur gammal jag är. Det är både för att skydda dig, och för att skydda mig. Sanningen om min identitet kan skada alla... Haha just kidding. but seriously, im never gonna tell you how i am.


Jag gillar verkligen er som läser denna blogg. Och särskiljt du mama. Haha


Love all of ya!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anno nynsom - 28 februari 2016 08:30

En fråga jag ofta får av cis och hetropersoner, är hur jag kan vara accepterande mot ickebinära och homosexuella. Jag tänkte skriva ett inlägg, om exakt hur man kan göra detta.   Ställa inga frågor om ickebinäras "tidigare" kön. Jag hatar det s...

Av Anno nynsom - 26 februari 2016 16:52

Jag tänkte svara på några frågor jag fått på bloggen... Hur kan en vet någons pronomen? Det kan man inte veta. Fråga hem som du vill veta vad hens pronomen. Ingen blir ledsen för det. Vad är att "anta kön efter utseende"? Det är att ma...

Av Anno nynsom - 26 februari 2016 00:30

Det här inlägget bygger på vanliga frågor jag ofta får   Transsexuell betyder inte att en byter kön. Det betyder att en korrigerar sina genetalier till det könet man alltid varit. En säger därför inte könsbyte, utan könskorrigering. Transsexuel...

Av Anno nynsom - 25 februari 2016 01:45

Jag ville skriva lite om mina om ignorans mot ickebinära.   Det var mitt 3:dje år på gymnasiet och vi hade alla skrivit en uppsats som vi precis skulle lämna in. Läraren bad oss ställa oss i två led, ett för tjejer och ett för killar för att lä...

Av Anno nynsom - 24 februari 2016 18:15

Idag är det tio dagar sen det var alla hjärtans dag! Så jag som tycker att en ska visa uppskattning 24/7, så give your CHOCOLATE some CHOCOLATE! Because everyone loves CHOCOLATE! Haha iallafall jag... Kom ihåg dessutom love sees no gender!   Ps...

Vad är det här om?


En blogg om HBTQ+

Vilka länder läser min blogg?

Flag Counter

Frågor om hbtq+?

5 besvarade frågor

Dont speak swedish?

Senaste inläggen

Din åsikt räknas!

har du gått i pride?
 Ja
 nej
 of course!

Hur många läser?

Visa mig gärna att just du har läst!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22 23 24 25 26
27
28
29
<<<
Februari 2016
>>>

Sök i bloggen

Självmordslinjens hemsida

https://mind.se/sjalvmordslinjen/

Kategorier

Arkiv

RSS

Självmordslinjens nr

Ring när som helst på dyngnet!

90101


Ovido - Quiz & Flashcards